Talent UCZENIE SIĘ (Learner)
Osoby, których talentem dominującym jest Uczenie się, mają wrodzoną ciekawość świata i nieustanną chęć rozwijania się....
Czytaj więcej »Talent ROZWAGA (Deliberative)
Osoby, posiadające talent Rozwaga jako dominujący wykazują się dokładnością w podejmowaniu decyzji. Potrafią przewidywać ryzyka wynikające...
Czytaj więcej »Talent DOWODZENIE (Command)
Osoby, których talentem dominującym jest Dowodzenie naturalnie przejmują kontrolę nad sytuacją i podejmują decyzje. Mają łatwość...
Czytaj więcej »Talent ZBIERANIE (Input)
Osoby, których talentem dominującym jest Zbieranie czują ciekawość, która wpływa na chęć zbierania informacji, relacji, rzeczy...
Czytaj więcej »Talent ANALITYK (Analytical)
Osoby, których talentem dominującym jest Analityk, szukają powodów i źródeł. Mają naturalną łatwość w myśleniu o...
Czytaj więcej »Talent Strateg (Strategic)
Osoby, które wyróżnia cecha Stratega, tworzą alternatywne sposoby postępowania i przebiegu wydarzeń. Napotykając jakiekolwiek sytuacje, potrafią...
Czytaj więcej »Talent POWAŻANIE (Significance)
Osoby o talencie Poważanie pragną, aby inni dostrzegali ich wartość. Chcą być usłyszani i docenieni, a...
Czytaj więcej »Talent ODPOWIEDZIALNOŚĆ (Responsibility)
Osoby o talencie Odpowiedzialność czują się emocjonalnie związane z podejmowanymi przez siebie zobowiązaniami. Przejmują psychologiczną odpowiedzialność...
Czytaj więcej »Talent DYSCYPLINA (Discipline)
Osoby o talencie Dyscyplina uwielbiają porządek i rutynę. Tam, gdzie możliwy jest ich wkład tworzą poukładane...
Czytaj więcej »Talent EMPATIA (Empathy)
Osoby o talencie Empatia potrafią wyczuwać emocje innych. Intuicyjnie potrafią obserwować świat oczami innej osoby. Ich...
Czytaj więcej »Talent INDYWIDUALIZACJA (Individualization)
Osoby o talencie Indywidualizacja są zafascynowane wyjątkowością każdej osoby. Z łatwością dostrzegają cechy, które wyróżniają innych....
Czytaj więcej »Talent ZGODNOŚĆ (Harmony)
Osoba, którą wyróżnia cecha Zgodność poszukuje porozumienia. Nie przepada za konfliktami, zamiast tego woli poszukiwać elementów,...
Czytaj więcej »